Notice: Undefined offset: 51 in /home/shiaac/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Notice: Trying to get property 'rules' of non-object in /home/shiaac/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Notice: Undefined offset: 51 in /home/shiaac/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

Notice: Trying to get property 'rules' of non-object in /home/shiaac/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

اردوی علمی فرهنگی ارومیه برگزار شد

در سایه الطاف بیکران الهی و توجهات ائمه معصومین (ع) و با توجه به رهنمود های مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (دامه برکاته) مبنی بر تعامل سازنده و تقریب بین مذاهب اردوی علمی فرهنگی مرکز تخصصی شیعه شناسی حوزه علیمه قم که تحت اشراف ایشان می باشد به مدت سه روز در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در روز اول این اردو ابتدا دیداری با نماینده خبرگان رهبری در استان آذربایجان غربی آیت الله قریشی (زید عزه) و مسجد جامع ارومیه به عمل آمد و در ادامه از مسجد امام شافعی دیدن و دیداری هم با امام جماعت اهل سنت این مسجد ماموستا بیضاوی برگزار شد. دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه حجت الاسلام قریشی، بازدید از حوزه علمیه امام خامنه ای ارومیه، دیدار با مدیریت این حوزه (حجت الاسلام شامی) و طلاب این حوزه از دیگر برنامه های روز اول بودند.

برگزاری اردو علمی فرهنگی ارومیه  برگزاری اردو علمی فرهنگی ارومیه  

برگزاری اردو علمی فرهنگی ارومیه

در روز دوم و در ابتدا بر سر مزار شهدای گمنام ارومیه حاضر و به مقام والای این شهدا ادای احترم شد. بازدید از کلیسای حضرت مریم و دیدار با کشیش عزیزیان، بازدید از مساجد مناره و سردار، بازدید از مسجد جنرال و دیدار با امام جماعت این مسجد حجت الاسلام سلامتی، دیدار و گفتگو با نمایندگی امور اهل سنت آذربایجان غربی حجت الاسلام فعال آذر از دیگر برنامه های روز دوم بود.

برگزاری اردو علمی فرهنگی ارومیه     

روز سوم و پایان بخش این اردو بازدید از حوزه علمیه ولی عصر(عج) بناب و دیدار با مدیریت این حوزه حجت الاسلام بنابی بود و به این ترتیب اردوی علمی فرهنگی به کار خود پایان داد.